dinsdag 25 mei 2021

“Extra nieuwsflash van het Lettermonstertje uit de klas van juf Rina.”

 

Hallo,

 

 Kennen jullie mij al? 

 

 

 

 

 

Ik ben het Lettermonstertje uit de klas van juf Rina. Sinds enkele weken leer ik de maxi-kleuters allerlei letters aan. De kinderen moeten deze nog niet leren schrijven dat doen ze pas in het eerste leerjaar maar we spelen er wel allerlei spelletjes mee.

Zo kijken wij in mijn letterdoosje of de juiste letters en stempels erin zitten. Bekijken we de prentjes en zoeken we het woordje dat met de dezelfde letter begint en als allerlaatste verzamelen we thuis enkele voorwerpen die ook met deze letters beginnen.

En ik moet zeggen wat ben ik fier op mijn kleuters want bij alle letters die we leerden stond mijn letterkastje goed gevuld te blinken met allerlei voorwerpen.

We leerden ondertussen al de letters I,K,M,O en L. Er zijn zelfs al kleuters die stilletjes aan woordjes beginnen te lezen als juf Rina verschillende combinaties maakt met de letterbakjes.

Jullie zijn harde werkers. Dikke proficiat!

 

Vanwege het Lettermonstertje.

 

 

 

 

OPGEZETTE VOGEL

OLIFANT EN OLIJF-
OLIE

ONDERLEGGER


STEMPEL LETTER O

TEKENING MET DE LETTER O

OLIJFOLIE EN OOGJES DIE WIEBELEN

OREOKOEKJES,OLIFANT EN OLAF

OORSTOKJE EN OLIFANT

ONDERBROEK EN OLIFANT

OLIFANT EN OLAF

OLIFANT


 


 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten